Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vuk Jeremić: Da sam čovek NATO-a i Zapada pobedio bih na glasanju za generalnog sekretara UN

Komentari (66) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 08 februar 2017 23:14
Nele
Ako prva tačka programa bude isterivanje pred sudove premijera,predsednika države,skupštine i ostale malverzante iz vlasti i oko vlasti zbog očitog kršenja Ustava i organizovanog lopvluka,kriminala,uzurpacije van nadležnosti, odustajem od ličnog bojkota i daću ti glas, ali pazi da ti ne ukradu glasove.
Ispunjenje ove prve tačke rešava sve ostalo u Srbiji.
Preporuke:
60
7
2 sreda, 08 februar 2017 23:16
Žika
Grešiš Jeremiću. Prvo treba da restartuješ stanje pa onda vršiš zapošljavanje prema stručnim kvalifikacijama, al stvarno. DŽaba ćeš ti istrajavati na ponuđenom principu ako ne rasteraš SNS kadrove i kupljene diplome ne progglasiš nevažećima.
Preporuke:
55
7
3 sreda, 08 februar 2017 23:16
Srbija
Kandidati počinju sa temama koje uvek pale. Partijsko zapošljavanje, jaka mustra. Svi o tome pričaju samo tokom kampanje, kasnije "pojela maca".
Preporuke:
36
16
4 sreda, 08 februar 2017 23:23
Zvonimir Bgd
Rak rana Srbije je NEZAPOSLENOST! Partijsko zaposljavanje je metastaza prethodno pomenutog UZROKA.
Treba resiti (odstraniti) primarni tumor, pa ce sve vrste metastaza biti lakse otklonjene.
„Pozivam sve koji žele da dođe da promena i do poštenog izbornog procesa da podrže moju kandidaturu.“, rekao je Jeremić.

S moje takce gledista, jedine stvarne PROMENE srpske politike su u hitnom prekidu EU integracija i potpunom odustajanju od politike "Srbija na euRopskom pRutu"! Ta aktuelna orijentacija (jos od petooktobarske katastrofe) je rak rana opstanka srpske drzave i ima brojne metastaze - od ubrzanog zaokruzivanja lazne drzave "Kosova", preko MMF autodestrukcije, do svrstavanja uz nase neprijatelje protiv nashi prijatelja!

Zato je za mene glavno 'lakmus' pitanje za svakog kandidata: da li je eksplicitno i nedvosmileno za TRAJNI PREKID I ODUSTAJANJE od mazohistickog puta Srbije u EU?!

Svako kolebanje ili dvosmisleni odgovori pokazuju da sa takvima NEMA PROMENE.
Preporuke:
49
6
5 sreda, 08 februar 2017 23:26
Žika
Treba napraviti analizu zaposlenih SNS kadrova, kakvu su kvalifikaciju imali i kakvu sad imaju od kako su na vlasti. Sve su to diplomirani menadžeri, diplomirani analitičari i ta vodnjikava zvanja iz samo jednog razloga da se odbrani zaposednuta pozicija i plata.
Preporuke:
42
4
6 sreda, 08 februar 2017 23:31
pedjaprorus
Rak-rana Srbije je DRUGOSRBIJANSTINA !
Preporuke:
59
12
7 sreda, 08 februar 2017 23:55
Mirjana Niš
Pošto nema partiju nego građane i narod, zapošljavaće po nonkursu - profesionalce. Kao u Nemačkoj i Rusiji, Kini. U svetu niko ne plaća niti zapošljava neznalice, ispijače kafa, tračere i tračerice. Puna su ih ministarstva, lokalne zajednice. Ne rade ništa jer ništa ne znaju, nisu obučeni. Partijski glasači primaju plate ne dolazeći na posao, a pola vraćaju za finansiranje šefova i partije. Logično - zar ne!
Zato, za Jeremića i Šešelja
Preporuke:
26
15
8 četvrtak, 09 februar 2017 00:08
boldrik
neznam za partijsko zaposlkjavanje ali teski metali , ositomaseni uranijum koji su nam poklonili akeri jos onomad kada je Aca Radikal Bio ....
eEEEEEE
Preporuke:
12
8
9 četvrtak, 09 februar 2017 00:29
IZ(interesna zajednica)preletalevića
Procena je da se u prvoj godini vladavine kuge zvane sns,zaposlilo na ime ratnog plena 50.000 ljudi,bolje reči gramzivih preletačevića.
To je daleko iznad ušteda od svih smanjenja plata u javnom sektoru i penzija.
To je prava baza poslušnih glasača i botova sns-a.
MMF to ne interesuje.
Oni su intersna zajednica potkupljivih preletača.
I ostvarili su cilj.
Ali njihov moral nije jača strana,tako da javne i tajne kriminalne afere,korupcija i mito,su našle izvanredno tlo u Srbiji.
Sve da ispunimo kriterijume,otvorimo i zatvorimo sva poglavlja,a Unija opstane,što je na nivou čuda,ovaj problem bi bio nepremostiva prepreka za uniju.
Menjajte to Vuče Jeremiću!
Ne zbog utopije unije,nego zbog Srbije.
hejter
Preporuke:
42
4
10 četvrtak, 09 februar 2017 01:16
da se zna,da ostane zapisano
U trenutku kada je Srbija povlačila tu rezoluciju, mi smo većinu imali, inače ne bi bilo ni potrebe da se na nas vrši pritisak da je povlačimo. Ja se s tim nisam slagao..

Prosvetli te nas.
Ko je vršio pritisak.
Da li je to bio neko iz Spoljnopolitičkog saveta MIP-a,osnovanog na vašu inicijativu,istina"bez institucionalnih veza sa državom"čiji je predsednik bio Sonja Liht(fond za političku izuzetnost),a ugledni članovi Bojan Dimitrijević(fond za humanitarno pravo),Živorad Kovačević(Evropski pokret)..uglavnom nevladine organizacije,bivši ambasadori..
Jer svi smo mi grešnici,ali nije dobro da se greške ponavljaju,kao što to čine prefarbani vadikali Briselskim pregovorima.
I uostalom da znamo kad"zaležemo"za vas,da ne grešimo kao što smo greškama skloni.
hejter
Preporuke:
19
7
11 četvrtak, 09 februar 2017 03:18
Istoricar
Ne verujem da postoje kandidati koji nisu za NATO i Zapad. Ko slusa i cita zapadne medije zna dobro sta se prica o Srbiji. Od Srbije se samo trazi da prima izbeglice, da im Srbija ponudi azil i da te izbeglice nastave da zive i rade u Srbiji. Cak se ide dotle da zapad otvori neke firme za ove izbeglice. To znaci da ce Srbija biti mesto gde ce se naseliti mozda oko milion izbeglica. To je jedina agenda Zapada prema Srbiji. Znaci Srbija treba da bude mesto gde ce da se nasili sva sirotinja sveta a zna se dobro koji je standard gradjana u Srbiji. Pod uslovom ako se pojavi kandidat koji ce zabraniti primanje izbeglica u Srbiji, ja glasam za njega i ne zanima me kojoj partiji pripada.
Preporuke:
20
7
12 četvrtak, 09 februar 2017 07:19
Da je čovek NATO
Poržao bi ga i Šule...
Preporuke:
19
7
13 četvrtak, 09 februar 2017 09:33
negi
Još samo da biračko telo razume šta si rekao,ali mislim da te ne razume ili namerno neće da "razume"(ne računam tu ove botove koji komentarišu).Nije Srbija ono što ti misliš i želiš da bude.Uzmi ženu za ruku i beži iz Srbije,ne osvrći se,nema ovde ništa vredno za šta se vredi boriti. I ono malo vrednog što je ostalo se satire,proganja i maltretira svaki dan.Beži Vuče iz ovog karakazana dok nije kasno.
Preporuke:
12
16
14 četvrtak, 09 februar 2017 09:40
mila w@mirjana nis
Nije logicno, jer Srbi ne misle isto kao Nemci, Rusi, Kinezi, jer uspeh jedne zemlje zavisi, ne samo od vlade, vec i od gradjana te zemlje.
Preporuke:
11
1
15 četvrtak, 09 februar 2017 09:44
Pusti Viva Vox i te gluposti...
Imaju oni koga ce za genseka UN, tako da ta prica... Nego, ko ono bese izmesti pitanje Kosmeta iz UN u okvir EU?
Preporuke:
17
20
16 četvrtak, 09 februar 2017 09:49
KO O ČEMU SVI O PARTIOKRATIJI, KAO NEKAD AV O KRIMINALU I KORUPCIJI PRED IZBORE
Ako su se bratski dogovorili da jedan kao bivši, a drugi kao budući kandidat DS-a (Janković) se podrže, onda je jasno ko tu i šta glumata što bi reko Tugomir Jovanović. Mnogo faktora utiče na to da li će neko biti izabran za Gen.sek.UN. Možda je bilo kandidata koji su bili prijemčljiviji ili bolje izlobirani, da ne kažem plaćeni.
Nemojmo se zavaravati da je za vlasti DS bilo drugačije i da nije bilo partijskog zapošljavanja.
To je naša tradicija od 1945. godine. Svaka priča na tu temu je neozbiljna jer je predizborni mamac.
Zgrada Izvršnog veća Vojvodine t.z.v. Banovina je najbolji primer, a ima ih na desetine.
Nisu to samo SNS kadrovi, već repovi UDBAŠKI, SPS, SPO, SNS, DS (ITEKAKO) posebno u pravosuđu a najviše ZEMLJAČKI, pa to je jedna armija...i ta priča o partijskom i ZEMLJAČKOM zapošljavanju se svodi na - sjaši Kurta kadrovici da dođu murtini.
Kako je moguće da se jedan razrešeni sudija ili tužilac dva puta odlazi i vraća i to svaki put iz istog javnog preduzeća?
Preporuke:
12
3
17 četvrtak, 09 februar 2017 10:09
Ende
Umesto da centralna tema bude EU NATO i Briselski sporazumi centralna tema je partijsko zapošljavanje po principu sjaši Kurta, da se narodu malo baci prašina pred izbore, jer na to su svi posebno osetljivi bez razlike i to ne pogađa jedino vlast i njene glasače.
Na toj priči je Radulović dobio glasove, a Vuk sada cilja na Radulovićeve glasače.
Dok jednom ne smrkne, drugom ne svane u Stradiji.
Bilo bi bolje da svi imamo posao i da za svakog ima mesta - po zasluzi.
U našoj državi vladaju psihički poremećene ličnosti na svim nivoima. Mi smo svi jedni drugima vukovi, jer su nas oni pretvorili prvo u međusobne neprijatelje a onda u neprijatelje države i svih drugih država. Niko više ne razmišlja kako da ljude uposli da svi rade i da svi budu zadovoljni što žive od svog rada, da kao što oni vole lepo i dobro za svoju decu, tako i drugi to isto žele za sebe, već je jedina politika kako da preko svog klana zezne onaj drugi. Oni koji u tome neće da učestvuju osuđeni su na siromaštvo.
Preporuke:
14
6
18 četvrtak, 09 februar 2017 10:36
@Mirjana Niš
Kakve veze ima radikal Šešelj sa demokratom Jeremićem?
Preporuke:
21
1
19 četvrtak, 09 februar 2017 10:41
Beograđanin
promeniti sistem koji onemogućuje obične ljude da dođu do posla


Bez obrazloženja KAKO, ovo je samo lepa želja.

Generalno, rekao bih da bi većina opozicionih kandidata bila bolja od bilo kojeg sns-ovog kandidata. I Jeremić, i Janković, i Obradović i Šešelj... što, naravno, više govori o katastrofalnoj kadrovskoj politici sns-a.

Inače, NIKO od kandidata (pa i onih proevropskih) nauku i ne spominje, tu naizgled beznačajnu stvar koja moderno društvo vuče napred. Prosek izvadajanja za nauku u EU je oko 3%, a kod nas manji od 0.3%, i to nije problem! Što vazduplohovna stranka to i ne spominje, to se i ne čudim, ali što obrazovana opozicija to i ne spominje, vrlo je zabrinjavajuće.

Rusi su u opsađenom Lenjigradu umirali od gladi ali su štitili svoje kulturno nasleđe, i zato je Rusija opstala i zato je velika. Nema ništa bez duha jednog naroda, a to je njegova umetnost i kultura, koje su kod nas obe na izdisaju, i to je jedna sramota i tragedija.
Preporuke:
17
1
20 četvrtak, 09 februar 2017 11:07
Igor
Kolika je hajka naprednjačke fašističke horde protiv Vuka najbolje govori to što su čak i na NSPM došli botovi organizovano da ga blate.

Podrška Vuče, ti si nada pristojne Srbije, ali prave, ne one šibicara i botova na koju misli Vučić kada taj izraz koristi.
Preporuke:
24
13
21 četvrtak, 09 februar 2017 11:20
Dr
Što ste tiče botovske propagande o "premeštanju pregovora o Kosovu iz UN u EU"

1. Ništa nije premešteno jer se do tada nisu ni vodili pregovori.

2. Poenta je da je Jeremić tada skupio većinu u GS UN koja bi nadglasala Amere i osudila nezavisnost Kosova.

3. Ameri su tada (sam politički vrh SAD i VB) izvršili direktan pritisak na Tadića da se rezolucija promeni, a Jeremić je bio protiv toga.

4. To što su se pregovori vodili uz posredstvo EU ne znači da Beograd treba da se "naguzi" i prihvati sve što Tači zatraži, kao što rade Vučić i Dačić.

5. Pregovori o tehničkim pitanjima vođeni na nižem nivou, i to vrlo uspešno za Srbiju (Kos. nije smelo da se pojavljuje na reg skupovima bez zvezdice sa rezolucijom 1244). Kasnije su naprednjaci sve prodali.
Preporuke:
40
11
22 četvrtak, 09 februar 2017 11:32
zavera teorija
Ne shvatam kako ga Sputnjik nije pitao da li je za EUtanaziju ili ne...
Preporuke:
14
6
23 četvrtak, 09 februar 2017 11:51
Ledy Gaga, antisnsovka mlada.........
http://www.intermagazin.rs/sta-se-to-sprema-taci-mobilise-vojsku-srbija-poziva-na-mir/?lang=cir
Preporuke:
1
5
24 četvrtak, 09 februar 2017 11:59
LEDU GAGA, VERU BED ROMANS.......
GLASAT ĆU ZA
JEREMIĆA VUKA,
JER MI OD
VUČIĆA MUKA.
Preporuke:
16
11
25 četvrtak, 09 februar 2017 12:00
@Igor
Svako ko postavi NORMALNO PITANjE - ko finansira predsedničku kampanju određenog kandidata - za isprane mozgove je bot.
Preporuke:
13
10
26 četvrtak, 09 februar 2017 12:12
Neša (Glodur)
Na kraju svih ovih nametnutih obećanja nedostaje samo časna reč i prekršteni prsti iza leđa. Samo naivan može da pomisli da Srbija sme da radi u svoju korist.
Preporuke:
7
12
27 četvrtak, 09 februar 2017 12:21
popaj
Ne znam ko je prethodno komentarisao pitanje izmeštaja mesta odlučivanja o Kosovu, ali nije nebitno.
Slažem se u principu sa onim što je izneo "Dr".
Ali da odlučivanje o Kosovu nije izmešteno iz UN u EU, danas ne bi imali Briselske sporazume!? Naravno da nas stalno ucenjuju prijemom u članstvo, jer su u poziciji da odlučuju o Kosovu, i to je instrument pretnji i pritiska. Zato je izmeštaj pregovora o Kosovu u EU bila katastrofalna greška(za koji niko nikada nije odgovarao).
Da nije tako možda bi mi danas bili u EU kao Rumunija i Hrvatska ili Bugarska koja je daleko zaostalija od Srbije, a KiM i foramalnopravno deo Srbije?
Možda nam Brisel ne bi bio smrtni neprijatelj. Ovako na EU je prenet teret odlučivanja o Kosovu, sa uputstvima i smernicama, a pri tome sve mehanizme pritiska ima EU jer je Srbija na putu EU integracija i u podređenom položaju.
To isto koriste i Hrvati blokirajući pregovore.
Preporuke:
10
0
28 četvrtak, 09 februar 2017 12:24
Podrška
#Dr
Nadam se da će "zainteresovani" pročitati vaših nekoliko rečenica. Tačno je bilo to da je apsolutnu spoljnu politiku u Srbiji vršio Tadić, dok je Jeremić imao čvrste okvire i radio po zadatku. Tačno je i to da se pomenuta odluka o premeštanju centra odlučivanja promenila dok je Jeremić putovao avionom, preko noći je to Tadić uradio. Jeremić ima odgovornost oko zahteva za odlučivanje međunarodnog suda, jer da je tada bio mudar, MORAO je da zna da taj sud mora da igra prema pravilima USA-zlikovaca. Inače, Tadić je to uradio u cilju manipulisanja, hteo je da "drma voz" i da stvara privid da se nešto u vezi Kosova kreće. Nije bio kredibilan da nešto uradi, nije smeo od batinaša, ovih današnjih koji SMEJU SVE.
Preporuke:
19
6
29 četvrtak, 09 februar 2017 12:32
gandra
...suvise je to uopsteno sto jeremic govori - previse balansira ne bi li zahvatio sto sire biracko telo - njegov odgovor kakao bi on pregovarao o kosovu je bezvredan - nista nije rekao - ono sto je trebao da kaze je da ako se pregovori ovako nastave da ce zahtevati povratak pregovora u un ili prekid pregovora - nedostaje mu odlucnost koju je imao kao ministar - a zatim - zasto nije podneo ostavku ako se nije slagao sa prebacivanjem pregovora u eu - itd. itd. - sve u svemu - lose izlaze - sam ce sebe unistiti - pa onaj bezlicni sasa jankovic je bolje govorio u kaziprstu na b92 od ovoga sto truca jeremic - sasine kritike vucica su delovale ubitacno - "tragicno je da velika vecina gradjana ozbiljno dozivljava osobu koja samu sebe nikada nije shvatala ozbiljo" - ubitacna formulacija - naravno - ovo je primer kako jeremic lose vodi kampanju - ne bih naravno nikada glasao za sasu jankovica - pa ona jeremiceva prepiranja na tribinama koje odrzava - tribinu na trg - pa u narod
Preporuke:
13
12
30 četvrtak, 09 februar 2017 12:33
Turas
Ako uspe da pokrene pola od namere koje ima , Vuk Jeremić je prvi čovek koji bi pozitivno radio za Srbiju . Do sada je bilo , znamo sve "patriote" posle Slobe , obećanje ludom radovanje .
Samo sumnjam da neće biti pokraden na izbornim mestima .I to je naša stvarnost .
Preporuke:
16
9
31 četvrtak, 09 februar 2017 12:37
nenad
Gluposti!
Narod je za Vucica, NATO i EU.
Preporuke:
5
17
32 četvrtak, 09 februar 2017 12:38
@@Mirjana Niš
Kako znate da je Jeremić demokrata? Ah, da. Setio sam se. Bio je član Demokratske stranke i pulen Borisa Tadića.
Preporuke:
12
19
33 četvrtak, 09 februar 2017 12:39
milisav
Pitanje partiokratije može da reši samo revolucija.
Međutim, šta da radimo mi konzervativci, kojima je revolucija preko glave? Sa svakom revolucijom bilo je sve gore i gore i uvek je raja govorila da su kao i na izborima pobeđivali "naši" - to je ta ideologija mase ili masovna ideologija. Otprilike kao ono glasaću za tebe kada dođeš na vlast.
Naši političari su žilavi i snalažljivi, uvek osete kada brod tone, prelete i uguraju se na pravu stranu. To je ta kvantna inteligencija Dinarskog tipa.
Znam neke petooktobarske revolucionare koji su par dana nakon događaja pokupili igračke i zapalili, jer su skontali da su prevareni, a partijski pacovi preleteli na vreme u prve borbene redove, pa od promena, obračuna sa mafijom i boljeg života nema ništa.
Isto i sad ima da se desi. Zato me ne čude ovi natpisi u novinama ko je koga napustio, zafrkno, prevezo, ko se kome pridružio i ko je kome ukrao mandat. Tužna slika naše realnosti.
Preporuke:
8
0
34 četvrtak, 09 februar 2017 12:43
Igor
Naravno da je bot, kada to pitanje pokreće Vučićeva tabloidska mašinerija zbog par Jeremićevih postova na fejsu. Inače promocija objave na fejsu košta od 5 evra do par stotina evra. A niko ne sme da pita Vučića odakle mu milioni za sve one spotove kojima pendreči kad krene kampanja.
Preporuke:
15
3
35 četvrtak, 09 februar 2017 12:44
@ zavera teorije
Zato što Ruse briga da li je Srbija za EU ili ne. Njima je svejedno. Njima je bitno da je Srbija protiv sankcija Rusiji i da je protiv ulaska u NATO.
Za ostalo im se je.e.
Preporuke:
11
7
36 četvrtak, 09 februar 2017 13:18
Srđan
Jeremić je pet puta dobio veto od Amera na glasanju za Generalnog sekretara UN, zbog borbe za Kosovo za vreme upravljanja spoljnim poslovima, dok Vuči dobija pohvale i tapšanje po ramenu od svih zločinaca i srpskih neprijatelja iz Vašingtona - od Klintona i Blera do Bajdena i Mekejna. Al zato je tu Informer da vam prezentuje paralelnu stvarnost
Preporuke:
20
8
37 četvrtak, 09 februar 2017 13:28
moje mišljenje
Čitam sada izjavu Marin Le Pen: Ako pobedim na izborima raspisaćemo referendum o izlasku iz EU, ako ne uspe, podneću ostavku.
E tako govori POLITIČAR I ODGOVORAN ČOVEK.
Dakle, ne interesuje nas čiji je ko čovek.
Nama treba KANDIDAT ZA PREDSEDNIKA da izađe i kaže:
Kada pobedim oragnizovaću referendum za i protiv EU i NATO, ZA I PROTIV BRISELKIH SPORAZUMA, PRETHODNO ĆU OSLOBODITI MEDIJE U ROKU OD ŠEST MESECI.
Zalažem se za ili protiv EU, NATO...
Ako moja politika na referendumu ne dobije podršku podenću ostavku.
Mi svake godine idemo na izbore i trošimo pare koje nismo zaradili, a za slobodu medija i referendum o najvažnijim pitanjima za sudbinu države para nema.
Bez toga, nikog ne bi podržala da se ja pitam.
Zato mi je sve sumnjivo i nemam za koga da glasam.
Preporuke:
16
5
38 četvrtak, 09 februar 2017 13:37
punca////ZAŠTO NAS VATIKAN i ZAPAD i SAD UVJEK DELI ?!!
Od tvojega / njihovog poštenja mi je muka ..Vuk, to je tvoje mišljenje.
Tvoje mišljenje je toliko važno i vredno i drugačije.
Zato je najbolje da ga pažljivo čuvaš i zadržiš samo za sebe.
Ali ipak...:)))
Onaj ko ceni sebe i poštuje on će ceniti i drugog, u suprotnom opstanka nema.
Ipak, sigurana sam da idu bolja vremena za srpski narod.
Preporuke:
2
12
39 četvrtak, 09 februar 2017 13:42
Neporobljeni Srbin
E moj Vuče Jeremiću... Što bi rekao narod:
"Nit' smrdiš, nit' mirišeš."
Ali šta ćemo, kad nas je Gospod kaznio, pa nam nije podario jednog Putina, već tebe poslao.

Dobićeš ti ove izbore, ali upamti:
Nisi ih dobio što su ti ideje dobre, već što se narodu čini da si manje zlo od ovih što sada vladaju!!!

A zašto si i ti zlo po Srbiju, evo da ti kažem:

1. I ti se, kao pijan plota, držiš puta u roblje EU, umesto da povedeš Srbiju u Evroazijsku uniju, ako si već iskreno zastupnik interesa Srbije!!!

2. I ti se, kao pijan plota, držiš dostanciranja od Rusije nekakvom "neutralnošću", mada je i vrapcima na grani jasno da danas neutralnosti NEMA !!!

3. I ti se, kao pijan plota, držiš "pregovora" sa šiptarskim teroristima, iako je i vrapcima na grani jasno da je JEDINI MOGUĆI REZULTAT tih "pregovora" NEZAVISNA DRŽAVA KOSOVO !!!

Neka nam je Gospod na pomoć, i sa tobom i bez tebe!!!
Preporuke:
21
13
40 četvrtak, 09 februar 2017 13:57
DA LI NEKO ZNA?
Da li postoji predsednički kandidat koji u predizbornoj kampanji ne obećava građanima da će rešiti sva nerešena pitanja u zemlji?
Ne postoji. Pa na osnovu čega onda građani veruju u obećanja kandidata X?
Preporuke:
7
10
41 četvrtak, 09 februar 2017 13:58
nemojte da pristanete
citat - 'Biračku kutiju na kojoj niste prisutni možete slobodno da otpišete.' Ne dozvolite to.U Srbiji je 8600 birackih mesta.Sigurno 90% njih ima racunar prikopcan na net, pa kako broje glasove, svakih 20 minuta da ayuriraju stanje na stranicama RIK sa svakog birackog mesta, da ljudi vide online kako tece brojanje glasova. Ne dozvolite kradju. Radje ne ucestvujte nego da vas siledzije prave budalama.
Preporuke:
12
2
42 četvrtak, 09 februar 2017 13:58
Dragan
Imaš moj glas, kao i glas moje porodice.
Preporuke:
18
12
43 četvrtak, 09 februar 2017 14:17
////@ punca
Pre će biti da ti je muka od zavisti.
Zadrži svoje mišljenje za sebe, bar jednom probaj.
Preporuke:
9
4
44 četvrtak, 09 februar 2017 14:21
Srki
nevezano a mozda i vezano na clanak, ljudima u 'nspm' bi predlozio da sastave dnevne novine za stampu od samo 8 stranica ili 4 lista formata a4.Sa temama svet,Srbija,politika,drustvo,sport,zabava,hronika,regionalne vesti.Svaka stranica bi bila jedna tema ukratko ali sve bitno.S obzirom na mali broj stranica,cena bi bila pol od drugih dnevnih novina.U Srbiji,ocito jos ima puno ljudi bez online mogucnosti i onih koji vole uz kafu da citaju klasicno.Dnevne novina sa puno stranica kakve su uoobicajene,vecina ljudi ne cita kompletno jer nemaju vremena, a u Srbiji je i puno poljoprivrednika kojima bi ovo odgovaralo.Siguran sam da bi uz povecani utecaj na drustvo,lepo i zaradili.Za pocetak priredite brojeve i dajte ih odstampati u neku postojecu stampariju u dvadesetak hiljada primeraka.Nazovite ih nekako zvucno, ne 'npsm'.Recimo 'RS kupusara' ili slicno.Uz reklemu i kolportere.
Preporuke:
7
3
45 četvrtak, 09 februar 2017 14:30
Dijapazon
I ovaj bi u prvoj rečenici da menja Ustav?!?
Preporuke:
12
14
46 četvrtak, 09 februar 2017 15:07
Srki
setio sam se naziva za dnevne novine. Zvale bi se kratke domace Znaci sazete vesti bez stranog tutorstva i kapitala. Vec zbog samog naziva,ljudi bi ih kupovali.Vazno bi bilo ne povecavati ni cenu ni broj stranica.,
Preporuke:
8
2
47 četvrtak, 09 februar 2017 15:08
negi
@moje mišljenje.......A da raspišemo referendum o Kumanovskom sporazumu?!
Preporuke:
8
12
48 četvrtak, 09 februar 2017 15:33
mala primedba
Za radikalske botove: od vašeg srbovanja je svima muka osim Tačiju i njegovima, tj onima koje stalno pobeđujete sa 5:0. Ali vi drugačije osim vikom, bezobrazlukom i lažima ne možete jer ništa drugo i ne znate. Zato će vas Jeremić počistiti na izborima.
Preporuke:
14
7
49 četvrtak, 09 februar 2017 16:08
@Igor
To pitanje se podrazumeva u svakoj demokratskoj zemlji kao što se podrazumeva da kandidat i bez postavljenih pitanja upozna javnost sa izvorima finansiranja svoje kampanje.
Činjenica da Vučićeva tabloidska mašinerija radi protiv Jeremića još uvek ne znači da je Jeremićevo ćutanje o finansijerima njegove kampanje normalno.
Preporuke:
7
11
50 četvrtak, 09 februar 2017 16:15
BRAVO
Malo nas popljuju kao Jeremićeve fanove, malo kao radikale, sve zavisi kako im trenutno odgovara.
A odgovara im jedino 1% keš sigurica.
Preporuke:
5
2
51 četvrtak, 09 februar 2017 16:52
Dobronameran savet
Kao budući glasač Vuka Jeremića, toplo bih mu preporučio da u narednom periodu ozbiljno poradi na obnovi srpske sintakse. Konstrukcije njegovih rečenica su često čisto engleske, što naš jezik ne trpi. To ne znači da dobermani s kojima će imati posla u stvarima gramatike (o logici da ne govorim) stoje bolje. Naprotiv. Vučić ne zna ni da sastavi rečenicu. Kao ni Dačić. Budući da MNOOOOGO rade, te čovekolike prilike su poslednju knjigu pročitale u srednjoj školi. Potpisao bih to. Sreća je što napredna nepismenost sitne sintaktičke greške neće ni opaziti.
Preporuke:
12
8
52 četvrtak, 09 februar 2017 17:08
zavera teorija
Srbija će jedino biti zaštićena kao član ODKB.
Preporuke:
12
3
53 četvrtak, 09 februar 2017 17:16
precanin
...mozda nisi covek Zapada i NATOa ali zasigurno ces se potruditi da nas tamo uguras ako budes pobedio...stvarno je neverovatno kako narod voli da bira izmedju *dva zla* umesto da i kao nasi pradedovi imamo slobodu za putevodilju...da rezimiram : DOK SE BUDEMO ODRICALI BOGA BICE NAM KAO I POSLEDNJIH 100 GODINA-U NAJBOLJEM SLUCAJU,A AKO SE VRATIMO BOGU I SVETOM SAVI,ONDA JOS I IMA NADE DA OPSTANEMO I OSTANEMO,KAO NAROD KOJI IMA SVOJE MESTO U DUGOJ ISTORIJI...ne moraju svi da nas vole,ali bar da nas postuju...kako radili tako nam i Bog pomogao!
Preporuke:
10
8
54 četvrtak, 09 februar 2017 17:26
Mixo
Što se tiče izmještanja Kosovskog problema u EU, komentator DR je sve objasnio tako da se nema šta dodati. Mene lično najviše brinu komentari tipa "ako mu prva tačka programa ne bude da će sve da ih pohapsi, ja ću da bojkotujem izbore". Kako tužno i tragično zvuče riječi koje odražavaju nevjerovatno visok stepen političke infantilnosti....
Preporuke:
9
3
55 četvrtak, 09 februar 2017 17:49
!!!
@Neporobljeni Srbin

Komentar u epicentar!!!


I još jedno bacanje prašine u oči insistiranjem na nekakvoj neutralnosti!!!

Neutralnost je ništa ako je svi ostali ne priznaju!!

I kako lepo reče "Neporobljeni Srbin", neutralnost ne postoji a ja se usuđujem da dodam, pogotovo ne u vremenu i mestu na kojem živimo sa nedefinisanim granicama, jezikom, istorijom itd itd.
Preporuke:
12
4
56 četvrtak, 09 februar 2017 18:06
moje mišljenje @ negi
Holandski novinar:
- Više od pedeset posto Holanđana želi da zadrži gulden.
Klaus Kinkel:
- U tom slučaju političari moraju imati snage da donesu odluku protivno volji naroda.
Holandski novinar:
- Molim?
Klaus Kinkel:
- Naravno, uz saglasnost skupštine.

Mislite o tome. Tako je bilo i u zemljama u okruženju, bar kada je NATO u pitanju.
Nemora referendum sve je politika, ali nije sve demokratija.
Preporuke:
13
0
57 četvrtak, 09 februar 2017 18:28
negi
@prečanin.....Naš narod ima jednu izreku:"Dobro je ponekad i đavolu sveću zapaliti".
Preporuke:
3
6
58 četvrtak, 09 februar 2017 18:44
@Dobronameran savet
kao budućem glasaču, dao sam vam 'minus'.

Ipak, vaš drugi predlog zaslužuje 'plus' - i to veliki!?!
Preporuke:
2
3
59 četvrtak, 09 februar 2017 21:41
Mirjana Niš
Neki komentatori me biju iz prazne, uhvatio me strah.
Ne trebaju Srbiji demokrati, nego ljudi, profesionalci. Demokratija ne postoji. Postoji uređenje, funcionalnost, disciplina, zakoni prirode i zakoni ljudski.
Demokratija je poštovanje zakona prirode i naroda, tj Ustava, zakona. Moraju se poštovati bez obzira kakvi su - sve dok su na snazi tj. dok se ne izmene.
Mislim da čitam misli i Jeremića i Šešelja i smatram da nisu demokrati, nego ljudi koji mogu napraviti red.
Srbija može da se preporodi za narednih 5 godina, samo ako se upregnu domaći ljudski i prirodni resursi. Mi radimo za sebe - stranci za sebe. Zašto da unajmimo strance, da nam budu gazde, a da prodajnu cenu pojedu glodari - sadašnja vlast. I provizije za lobiranje. Zamislite, premijer donosi poslove. Iz rukava i besplatno. Drug šeicima
Sadašnja vlast, na nivou Republike pa do dna - krade, jer nezna da će organizacijom drđave dobiti voše nodo sada kada kradu na svim nivoima. Od krađe glasova do lažnih faktura koje isplaćuju
Preporuke:
6
3
60 četvrtak, 09 februar 2017 21:49
!!!
@Neporobljeni Srbin

Komentar u epicentar!!!


I još jedno bacanje prašine u oči insistiranjem na nekakvoj neutralnosti!!!

Neutralnost je ništa ako je svi ostali ne priznaju!!

I kako lepo reče "Neporobljeni Srbin", neutralnost ne postoji a ja se usuđujem da dodam, pogotovo ne u vremenu i mestu na kojem živimo sa nedefinisanim granicama, jezikom, istorijom itd itd.
Preporuke:
8
5
61 petak, 10 februar 2017 00:25
Anka Krajina
@ Mirjana Niš
Zato, za Jeremića i Šešelja

Pre no što ustoličite Šešelja u premijersku fotelju, upitajte se zašto Šešelj nikad ne kritikuje svog đaka Vučjaka?!

Upitajte i nekog onkologa, ima ih i u Nišu, kakve su to metastaze u jetri, koje se tako "uspešno" odstranjuju ali samo kod Šešelja, a svi drugi umiru u roku jedne godine ili čak i pre?!

I ne trpajte Jeremića u tu Šešeljevu kaljugu jer mu tamo nije mesto!

Možete svog vojvodu uramiti namesto ikone ali parlamentarnih izbora neće biti, niti će Vučjak predati tron bilo kome, pa makar to bio i njegov politički mentor!
Nije toliko glup koliko izgleda.
Preporuke:
6
3
62 petak, 10 februar 2017 03:52
Boba
Problem sa većinom kandidata u našem političkom životu je suštinsko nepoznavanje ekonomskih a i državotvornih pitanja što najbolje pokazuje Vučićevo igranje sa državom i ekonomijom kao igračkom.
Nezaposlenost i nizak standard koje navodi g. Jeremić jesu problemi ali problemi koji su samo posledica najvećeg problema - nepostojanja pravne države i države uopšte koja nije u stanju ni da zaštiti svoje građane, svoje granice, svoj pravni poredak i svoju ekonomiju.
Ako se g. Jeremić založi za povratak pravne države, borbu protiv neviđene korupcije pre svega u vlasti na svim nivoima, stopiranje rasprodaje državnih resursa, zaduživanja do besvesti i napuštanja Kosova (što je samo uvod u dalje rasturanje Srbije), tek onda će imati šansi da bude doživljen kao kandidat koji vidi više i dublje od trenutnih šibicara na vlasti.
Nastavak navodnih briselskih razgovora a u suštini izdaje državnih interesa je katastrofa i to isto pokazuje neshvatanje uloge države koja se uništava i procesom EU integracija.
Preporuke:
5
0
63 petak, 10 februar 2017 04:02
Boba
Nastavak briselskih razgovora a u suštini izdaje državnih interesa je katastrofa i to isto pokazuje neshvatanje uloge države. Da, treba razgovarati sa kosovskim Albanicma ali samo uz posredovanje UN. Brisel je nepozvani igrač, predstavnik nemačke diktatorske Evrope i kao takav nikad nam nije mislio dobro niti će misliti.
Da li je g. Jeremić spreman da shvati ove stvari kao i da koristi pamet i poštenje ljudi koji su sada potisnuti na margine od strane šibicara, pokazaće vreme.
Ako ostane pri svojim uopštenim stavovima pogotovo o EU i nastavku briselskog diktata, imaće ne tako sjajne izglede. Čak i da bude izabran biće to samo kao glas protiv diktatora neznalice i njegovih poslušnika i neće mu biti pomoći na duže staze.
Dobro je ipak na vreme shvatiti sva ograničenja svih pa i g. Jeremića.
Naš problem je što nepostojanje jakih ličnosti u opoziciji koje bi mogle da daju daleko bolju alternativu ali i smena Nikolića i Vučića je dobar prvi korak.
Preporuke:
2
2
64 petak, 10 februar 2017 09:37
Dušan @ Mirjana Niš
Vaša tri komentara su potpuno kontradiktorna.
Rekao bih da ste se pogubili.
Ko se ničeg ne boji, ničeg se ne stidi.
Mržnja je bolest.
Na žalost mnogi patološki mrzitelji su bili na vlasti, pa nije nemoguće da se to ponovi uz podršku svih koji se pozivaju na pravoslavlje i zakon, a sam pravoslavljem i pravdom, nemaju ništa jer su im ruke ogrezle u mutne radnje.
Pomozi im Bože.
Preporuke:
4
2
65 petak, 10 februar 2017 10:10
@ prečanin
Ima jedna krava što da sto litara mleka dnevno pa odmah sve prospe.
Kako radili tako nam Bog pomogao.
Preporuke:
2
0
66 petak, 10 februar 2017 10:17
negi
@Mirjana,Niš........ Mirjana radikalko,daj malo sistematizuj "svoje" misli, izgledaju kao oću piškim,neću piškim.
Preporuke:
2
2

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner